اسفندیاری، عاطفه
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
ب
برقی شیرازی، فهیمه
طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیازهای مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]
پ
پورآتشی، مهتاب
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
پورمحمدرضا تجریشی، معصومه
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]
ت
تقوی، محمدرضا
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
ج
جباری، نگین
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]
جلیل آبکنار، سیده سمیه
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]
ح
حقیقی، رامین
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
د
دخش، سارا
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
ر
رستگار، مرتضی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
ز
زارعی ونوول، مژگان
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
زمانی، اصغر
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
س
سالاری، هدایت
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
سلیمانی موحد، مریم
طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیازهای مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]
ش
شبابی، زینت
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
ص
صابری، امیر
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
صفدری، محمدرضا
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
ع
عاشوری، محمد
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]
ک
کریمی طالقانی، شیرین
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]
م
مصلحی، شاندیز
طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیازهای مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]
ن
نامدار احمدآباد، حسن
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
نیاز آذری، کیومرث
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]